مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-22اقتصادي

پیش بینی روند معاملات بورس تا پایان سال 99


جریان ورود نقدینگی به بازار بورس به طور معمول به شکل سنتی در انتهای سال روند صعودی دارد و مجموعه های حقوقی در راستای بالا رفتن قیمت سهام در مجموعه های خود اقدام به حمایت از سهام خواهند کرد.

- یک کارشناس بازار سرمایه گفت: گزارش های افزایش سرمایه شرکت ها و وضعیت مناسب بنیادی آنها می تواند تا انتهای سال 99 شاخص بورس را در مسیر صعودی قرار دهد.

هومن عمیدی امروز (جمعه) در گفت و گو با ایرنا به روند معاملات بورس در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در هفته ای که گذشت شاهد افت سنگین شاخص بورس و شکسته شدن حمایت معتبر یک میلیون و 300 هزار واحد بودیم که این افت همزمان با ریزش قیمت دلار شد.

وی ادامه داد: با توجه به وابستگی بیش از هفتاد درصدی صنایع در بازار سرمایه به نرخ ارز و وابستگی صنایع صادراتی به قیمت های جهانی و قیمت ارز، رفتار سهامداران با ترس و افت شاخص کل همراه شد به طوری که مولفه های مهم بنیادی مانند آمار تولید و فروش خوب شرکت ها در محاسبه سرمایه گذاران کمرنگ و کم تاثیر بود.

عمیدی خاطرنشان کرد: با انتشار گزارش 9 ماهه شرکت ها به سمت کدال و عملکرد موفق شرکت ها، رفتار هیجانی سهامداران تا حدودی کاهش پیدا کرد و شاهد رشد شاخص کل در آخرین روز معاملاتی بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی روند معاملات بورس تا پایان سال 99

پیش بینی روند معاملات بورس تا پایان سال 99