مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-22اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 50 درصدی کنار گذر انزلی/ اتمام پروژه به زودی میسر نیست


نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 50 درصدی پروژه کنار گذر انزلی، گفت: اتمام پروژه به زودی میسر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد دنیامالی صبح جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بودجه 1400 از نظر عدد و رقم افزایش قابل توجهی دارد اما این افزایش بیشتر مربوط به اعتبارات هزینه ای است، بیان کرد: بودجه 1400، در حوزه هزینه های جاری، 59 درصد نسبت به سال 99 رشد دارد.

وی با اشاره به اینکه نسبت و سهم بودجه عمرانی طی 10 سال اخیر، در سال آینده به 11 درصد کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: متأسفانه بودجه عمرانی معمولاً زیر 50 درصد تخصیص دارد.

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه 108 میلیارد تومان بودجه متوازن سال آینده برای گیلان در نظر گرفته شده است، گفت: سهم استان در تملک دارایی برای بودجه سال آینده حدود هزار و 260 میلیارد تومان بوده که حدود 900 میلیارد آن در هزینه جاری و 260 میلیارد آن در تملک دارایی و اعتبارات عمرانی است.

اختصاص بودجه 90 میلیاردی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان دنیامالی با اشاره به دو اقدام دولت برای بازنشستگان در سال 1400، بیان کرد: پرداخت دیون دولت به تأمین اجتماعی و اختصاص بودجه 90 هزار میلیارد تومانی برای تطبیق حقوق بازنشستگان با شاغلین نوید دهنده آن است که سال آینده از حیث رسیدگی به موضوعات بازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 50 درصدی کنار گذر انزلی/ اتمام پروژه به زودی میسر نیست

پیشرفت فیزیکی 50 درصدی کنار گذر انزلی/ اتمام پروژه به زودی میسر نیست