مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 06:052021-01-22اقتصادي

جذب اعتبارات اسناد خزانه در دستگاه های اجرایی اردبیل صفر است


وضعیت جذب اعتبارات نقدی در دستگاه های اجرایی قابل قبول بوده ولی جذب اعتبارات مصوب از طریق اسناد خزانه در اکثر دستگاه های اجرایی در حد صفر اعلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اکبر بهنام جو در جلسه بررسی آخرین وضعیت جذب اعتبارات عمرانی استان اردبیل اظهار کرد: وضعیت جذب اعتبارات نقدی در دستگاه های اجرایی قابل قبول است اما جذب اسناد خزانه در اکثر دستگاه های اجرایی در حد صفر اعلام شده است.

وی پایان سالی مالی امسال را 28 اسفند اعلام کرده و گفت: دستگاه های اجرایی باید در حد توان اعتبارات ابلاغ شده نقدی و اسناد خزانه را جذب کنند.

دستگاه های اجرایی دلایل قانع کننده اعلام کنند استاندار اردبیل با بیان اینکه به دلیل برودت هوا و وضعیت اقلیمی استان باید در رابطه با جذب اعتبارات ملی و استانی مصوبات جدیدی در نظر گرفته شود افزود: دستگاه های اجرایی به صورت مکتوب دلایل قانع کننده خود را به جهت عدم جذب اعتبار موجود را ارسال کنند تا در سازمان برنامه و نشست استانداران مطرح و به صورت طرح به واسطه نمایندگان مجلس نیز اقدام شود.

بهنامجو تصریح کرد: دستگاه های اجرایی که پروژه های عمرانی در اختیار دارند با تزریق به موقع بدهی های خود به طبقه کارگر مانع از تراکم بیشتر جمعیت در آستانه عید در بازار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب اعتبارات اسناد خزانه در دستگاه های اجرایی اردبیل صفر است

جذب اعتبارات اسناد خزانه در دستگاه های اجرایی اردبیل صفر است