مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 05:502021-01-22اقتصادي

چراغ سبز به افزایش قیمت دستمال کاغذی/ هر بسته 10 هزار تومان


در صورت اجرای افزایش قیمت تیشو، قیمت هر بسته دستمال کاغذی به 10 هزار تومان می رسد، اما بازار کشش این افزایش قیمت را ندارد.

- در پی انتقادات تولیدکنندگان دستمال کاغذی نسبت به افزایش قیمت ماده اولیه این محصول، معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از این تصمیم دفاع کرد.

این در حالی است که قیمت بیشتر کالاهای اساسی در سال جاری با موافقت این سازمان و ستاد تنظیم بازار بیش از یک بار افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا دبیر انجمن صنایع سلولزی و بهداشتی ایران از احتمال افزایش 15 تا 20 درصدی قیمت دستمال کاغذی در پی موافقت سازمان حمایت با افزایش قیمت مواد اولیه این محصول (تیشو) خبر داد و گفت که در صورت اجرای افزایش قیمت تیشو، قیمت هر بسته دستمال کاغذی به 10 هزار تومان می رسد، اما بازار کشش این افزایش قیمت را ندارد؛ چرا که قدرت خریدی وجود ندارد.

علیرضا یزدان پناه، عضو انجمن صنایع سلولزی و بهداشتی ایران نیز در گفت وگو با ایسنا، از موافقت سازمان حمایت با افزایش قیمت تیشو انتقاد کرد و از مقامات مسئول خواست از افزایش قیمت تیشو جلوگیری کنند تا باعث تعطیلی واحدهای تولیدی و فشار مضاعف به مردم نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز به افزایش قیمت دستمال کاغذی/ هر بسته 10 هزار تومان

چراغ سبز به افزایش قیمت دستمال کاغذی/ هر بسته 10 هزار تومان