مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 05:402021-01-22اقتصادي

طغیان کرونا در 227 روستای مازندران/ روزهای قرمز، دردسر تازه روستاییان شمالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، بعد از اعمال محدودیت ها شرایط شهرهای استان به وضعیت نارنجی و زرد درآمد اما باز هم تعطیلات و هجوم مسافران به استان موجب شد مازندران وارد پیک دوم بیماری شود و از نیمه دوم تیر ماه امسال کرونا پرشتاب تر از گذشته به شیوع خود ادامه داد.

موضوع مهمی که از همان ابتدا نگرانی هایی به دنبال داشت بحث روستاهای استان و حضور مسافران به ویژه در ییلاق ها و مناطق بالادست استان بوده که حضو گردشگران طی روزهای اخیر موجب افزایش اوج گیری این ویروس در روستاهای استان شده است.

  از سویی دیگر برخی از صاحبان ویلاها با حضور در روستاها و اماکن عمومی زمینه انتشار این بیماری را فراهم کردند.

روستاهای استان که در پیک های اول و دوم شیوع ویروس کرونا با اعمال محدودیت تردد برای غیربومیان از شرایط خوبی برخوردار بودند متاسفانه این بار شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد و در حال حاضر اهالی روستاها به دلیل شیوع ویروس و افزایش تعداد مبتلایان در شرایط نگران کننده ای هستند.

دکتر سیمین بابایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره وضعیت کرونا در روستاهای استا ، علل موثر شیوع و اقدامات دانشگاه در راستای کاهش بیماری، در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: طی سه هفته اخیر تعداد 277 روستا در سطح استان براساس شیب افزایشی موارد بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طغیان کرونا در 227 روستای مازندران/ روزهای قرمز، دردسر تازه روستاییان شمالی

طغیان کرونا در 227 روستای مازندران/ روزهای قرمز، دردسر تازه روستاییان شمالی