مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 05:152021-01-22اقتصادي

عدم پرداخت عوارض خودرو مشمول 2 درصد جریمه ماهیانه می شود


سرپرست اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با بیان اینکه عدم پرداخت به موقع عوارض خودرو شامل 2 درصد ماهیانه جریمه دارد و تصاعدی افزایش می یابد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمد وحیدنیا با اشاره به اهمیت پرداخت عوارض خودرو، اظهار کرد: عوارض خودرو مطابق با قانون ارزش افزوده باید توسط مالکین خودرو سواری و وانت پرداخت شود.

سرپرست اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با بیان اینکه عدم پرداخت به موقع عوارض خودرو شامل 2 درصد ماهیانه جریمه دارد و تصاعدی افزایش می یابد، ابراز کرد: پرداخت این عوارض قطعی بوده و غیربخشودنی است.

وحیدنیا ادامه داد: مردم می توانند در شهرداری مرکزی قم و از طریق دفاتر اسناد رسمی موقع انتقال سند و هنگام تعویض پلاک و یا دفاتر پیشخوان عوارض خودرو را پرداخت کنند، هرچند توصیه می شود که عوارض را به زمان فروش خودرو یا انتقال سند و یا تعویض پلاک موکول نکنند تا شامل جریمه نشوند.

وی با انتقاد از پرداخت عوارض خودرو در شهرهای تابعه و دیگر شهرها توسط برخی مالکان خودروها، یادآور شد: شهروندان از پرداخت عوارض خودرو در شهرهای تابعه خودداری کنند و در شهرداری همان شهر پرداخت کنند تا شهرداری دچار ضرر و زیان نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم پرداخت عوارض خودرو مشمول 2 درصد جریمه ماهیانه می شود

عدم پرداخت عوارض خودرو مشمول 2 درصد جریمه ماهیانه می شود