مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 19:402021-01-21حوادث

برف برخی از محورهای روستایی را مسدود کرد/واژگونی خودروی آمبولانس اورژانس نیشابور


در بسته خبری امشب اخباری به نقل از هلال احمر خراسان رضوی از جمله واژگونی خودروی آمبولانس اورژانس نیشابور و انتقال دو مصدوم به مرکز درمانی ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خراسان رضوی، در بسته خبری امشب اخباری به نقل از هلال احمر خراسان رضوی  از جمله واژگونی خودروی آمبولانس اورژانس نیشابور و انتقال دو مصدوم به مرکز درمانی ، بارش برف و راه بندان امشب جاده های  خراسان رضوی و آماده باش نیروهای جمعیت هلال احمر سرخس منتشر شده است.

بارش برف و راه بندان امشب جاده های خراسان رضوی معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی بااشاره به بارش برف و راهبندان امشب جاده های خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در محورهای حدفاصل مشهد تا تربت حیدریه بارش برف شدید را شاهدیم که در نواحی گرماب، رباط سفید ، اسلام قلعه، سرهنگ، رباط سنگ برخی مسیرها دچار کندی تردد و مسدود است.

غلامرضا صیادی افزود: تعداد چهار تیم از دو پایگاه تربت حیدریه و یک تیم از پایگاه ملک آباد مشهد در محور مشغول خدمات رسانی هستند.

بنابراین گزارش در روستای سرهنگ تربت حیدریه هماهنگی با شورای روستا جهت اسکان به تعداد ظرفیت دو هزار نفر انجام شده است.

به گفته معاون امداد و نجات هلال احمر استان در محور مشهد به نیشابور دو تیم از پایگاه امام رضا(ع) درحال امدادرسانی هستندو جهت اسکان در راه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف برخی از محورهای روستایی را مسدود کرد/واژگونی خودروی آمبولانس اورژانس نیشابور

برف برخی از محورهای روستایی را مسدود کرد/واژگونی خودروی آمبولانس اورژانس نیشابور