مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 19:402021-01-21سياسي

108 واحد صنفی در رامسر پلمب شد


طی بازرسی های صورت گرفته به دو هزار و و 393 واحد صنفی تذکر و اخطار داده و 108 واحد صنفی پلمب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقدامات مؤثری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اولویت اول کاری من و متولیان این حوزه ویروس کرونا است که هیچ ساعتی نسبت به این موضوع غافل نشده و کم توجهی نکردیم و اقدامات به صورت ملی استانی و شهرستانی انجام شد.

فرماندار رامسر با تاکید بر اینکه فرهنگ سازی و آموزش از طریق رسانه ها دو مقوله مهم در شکست ویروس کرونا است گفت: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی سبب هزینه های سنگین در این حوزه می شود و با مشارکت مردمی و تلاش ستاد مقابله با کرونا نسبت به قطع زنجیره انسانی کرونا اقدام خواهد شد.

آزاد با اشاره به اینکه با توجه به شرایط توریستی و گردشگر پذیر بودن در شهرستان رامسر اقتصاد و معیشت با حوزه گردشگری متصل است افزود: در شرایط کرونا با افت بسیار شدید گردشگران مواجه بودیم که با کاهش 90 درصدی مسافر و گردشگر مواجه شدیم و تأثیر بدی روی اقتصاد گذاشته است.

وی با تقدیر از همراهی پنج هزار و 586 واحد صنفی در شهرستان رامسر در ایام کرونا تصریح کرد: طی بازرسی های انجام شده به دو هزار و 393 واحد تذکر داده و 108 واحد صنفی پلمب شد.

وی افزود: سه هزار و 885 بازرسی از واحدهای صنفی با 136 گشت مشترک انجام شد که 379 پرونده کرونایی انجام و واحدهای متخلف 137 میلیون تومان ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

108 واحد صنفی در رامسر پلمب شد

108 واحد صنفی در رامسر پلمب شد