مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 19:402021-01-21سياسي

توقف انتقال آب از چشمه سارهای قطری صحیح نیست/اصلاح نظام بانکی ضرورت جدی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، آیت الله سیدابراهیم رییسی امشب در دیدار با نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف مردم در شهرستان شاهرود ضمن تأکید بر توجه به منویات رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: توجه به بخش رونق تولید و راه اندازی صنایع و کارخانه ها، رفع مشکلات کارگران و اشتغال زایی، دغدغه مردم را کاهش می دهد و منجر به تقویت بخش اقتصاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرستان شاهرود مهد عالمان دینی بوده و عالمانی پرفروغ با جایگاه علمی بالا در خود پرورش داده است، گفت: رهبر معظم انقلاب در سفر به این شهرستان، صفاتی ههمچون انقلابی بودن، انقلابی اندیشیدن، مجاهدت، تدین و دلدادگی به ارزش های انقلاب اسلامی را از خصوصیات مردم این منطقه بیان کردند.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: کشور ما دارای ظرفیت های بسیار است و در عرصه های اجتماعی و اقتصادی نیروهای باانگیزه ای دارد که می توانند در بخش های مختلف گره گشایی کنند.

رییسی با اشاره به توقف پروژه انتقال آب از چشمه سارهای قطری به شاهرود، گفت: با توجه به اینکه بخش اندکی از اجرای این پروژه باقی مانده، توقف چندساله پروژه به هردلیلی صحیح نیست و مسؤولان باید با سازوکارهایی برای رفع این مشکل اقدام می کردند و چاره ای می اندیشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف انتقال آب از چشمه سارهای قطری صحیح نیست/اصلاح نظام بانکی ضرورت جدی است

توقف انتقال آب از چشمه سارهای قطری صحیح نیست/اصلاح نظام بانکی ضرورت جدی است