مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 19:252021-01-21اقتصادي

2100 سایت جدید طی یک سال وارد شبکه ایرانسل شد


طی یک سال گذشته، 2100 سایت جدید تلفن همراه، وارد شبکه ایرانسل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، طی بازه زمانی نیمه دی ماه 1398 تا نیمه دی ماه 1399، توانسته است با برنامه ریزی دقیق و با وجود محدودیت های ناشی از شرایط کرونایی و تحریم، 2100 سایت جدید را در سراسر ایران، وارد شبکه تلفن همراه خود کند.

ایرانسل به این ترتیب، با وجود شرایط کرونایی و افزایش شدید تقاضای مصرف دیتا، توانست با مدیریت منظم پروژه در اقصی نقاط ایران، این تعداد سایت را به سایت های موجود شبکه تلفن همراه خود اضافه کند.

این در حالی است که محدودیت های ناشی از شرایط کرونایی و وجود تحریم ، پیچیدگی انجام چنین پروژه هایی را بیش از پیش کرده است.

ایرانسل همچنین طی این مدت، 16177 لایه فرکانسی جدید، در تکنولوژی های نسل سوم (3G) و چهارم (4G/LTE) تلفن همراه راه اندازی کرده و موفق شده خدمات شبکه پهن باند را در اختیار مشترکان خود در سراسر ایران، به خصوص مناطق روستایی، قرار دهد.

ایرانسل در همین راستا، در مهر ماه 1399، بر اساس مسؤولیت اجتماعی خود و با هدف کاهش شکاف دیجیتالی و تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی برای دانش آموزان مناطق محروم، در قالب پروژه هوشمندسازی مدارس کشور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با استفاده از سهم پروژه خدمات عمومی اجباری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2100 سایت جدید طی یک سال وارد شبکه ایرانسل شد

2100 سایت جدید طی یک سال وارد شبکه ایرانسل شد