مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 18:352021-01-21سياسي

اختصاص 90 هزار میلیارد تومان برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی


عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 از مصوبه این کمیسیون برای تخصیص 90 هزار میلیارد تومان اعتبار به منظور متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.

- حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 گفت: در جلسه امشب، اعضای کمیسیون مصوب کردند که 2 هزار میلیارد تومان اعتبار از محل فروش زمین برای ساخت کلاس درس در مدارس مناطق محروم و محدوده مسکن مهر هزینه شود.

وی افزود: علاوه بر این، اعضای کمیسیون مصوب کردند که سرانه مدارس از سال آینده مستقیم و بدون واسطه وزارت آموزش و پرورش به خود مدارس پرداخت شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 اظهار داشت: همچنین اعضای کمیسیون مصوب کردند که برای امدادرسانی هرچه بهتر به سانحه دیدگان در ساختمان های بلند مبلغ یک هزار میلیارد تومان در اختیار شهرداری ها برای خرید نردبان های بلند برای این منظور تخصیص یابد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: دولت در لایحه بودجه پیشنهاد کرده بود که 90 هزار میلیارد تومان اعتبار برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تخصیص یابد و سهم بازنشستگان تامین اجتماعی از این میان 30 هزار میلیارد تومان بود که با مصوبه امشب کمیسیون تلفیق این 90 هزار میلیارد تومان به 150 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 90 هزار میلیارد تومان برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

اختصاص 90 هزار میلیارد تومان برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی