مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 16:152021-01-21سياسي

مظفر: مدل تغییرات تدریجی، پاسخگو نیست


رییس مرکز مطالعات و بررسی های راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید به دنبال تغییرات بنیادین در حوزه حکمرانی کشور باشیم زیرا مدل تغییرات تدریجی پاسخگو نیست.

- رییس مرکز مطالعات و بررسی های راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید به دنبال تغییرات بنیادین در حوزه حکمرانی کشور باشیم زیرا مدل تغییرات تدریجی پاسخگو نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دکتر میثم مظفر روز چهارشنبه در نشست سالانه هیاتهای اندیشه ورز بسیج اصناف کشور در مشهد به 18 مدل در حوزه خط مشی و سیاستگذاری اشاره و بیان کرد: اما در این حوزه بیشتر از مدل تغییرات تدریجی استفاده می کنیم.

وی مدل تغییرات تدریجی بلای گریبانگیر دولتها ذکر و بیان کرد: هر سال بودجه ها مشابه سال قبل هستند و سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام می کند در نهایت 20 درصد تغییر دارند.

رییس مرکز مطالعات و بررسی های راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: همچنین نیازمند نظریه پردازی جامع در گام دوم انقلاب هستیم تا بتوان حوزه های معرفتی و عملیاتی را بر اساس سلسله مراتب محقق نمود.

وی ادامه: میبایست شرایط محیطی داخل کشور، الزامات امور سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، شرایط بین المللی دسترسی و محدویت منابع و همچنین توجه به نظام فکری و ارزشی خود را در تدوین سیاست و خط مشی مورد مطالعه قرار دهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظفر: مدل تغییرات تدریجی، پاسخگو نیست

مظفر: مدل تغییرات تدریجی، پاسخگو نیست