مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 15:452021-01-21سياسي

همه شهرستان های خراسان جنوبی در برنامه های معین توسعه ای قرار می گیرند


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به معین های توسعه ای در چهار شهرستان مرزی استان گفت: تلاش می کنیم با همکاری بنگاه های اقتصادی بزرگ، بنیاد برکت، - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به معین های توسعه ای در چهار شهرستان مرزی استان گفت: تلاش می کنیم با همکاری بنگاه های اقتصادی بزرگ، بنیاد برکت، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایر نهادها همه شهرستان های استان در برنامه های معین های توسعه ای قرار گیرند.

حمید ملانوری، امروز پنج شنبه 2 بهمن در دیدار امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سه قلعه از توابع شهرستان سرایان افزود: باید از ظرفیت های بی بدیل استان برای رفع محرومیت ها و توسعه همه جانبه آن بهره برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی به ظرفیت منحصر بفرد ذخایر معدنی در بخش سه قلعه اشاره کرد و گفت: سه قلعه با دارابودن 60 معدن بنتونیت باید به عنوان بزرگترین قطب بنتونیتی کشور مطرح و خود نیز از این موهبت بهره مند شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت قابل توجه گردشگری بخش سه قلعه تصریح کرد: فعال کردن بخش گردشگری به تنهایی می تواند مشکلات اشتغال منطقه را رفع کند و رفاه و آبادانی را به ارمغان آورد؛ اگرچه فعالیت هایی در این زمینه شروع شده اما کافی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه شهرستان های خراسان جنوبی در برنامه های معین توسعه ای قرار می گیرند

همه شهرستان های خراسان جنوبی در برنامه های معین توسعه ای قرار می گیرند