مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-21سياسي

آغاز به کار حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی فارس


حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی فارس با معرفی کدیر و مسئولان کمیته های مرتبط، رسما در شیراز آغاز به کار کرد.

- ایسنا/فارس حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی فارس با معرفی کدیر و مسئولان کمیته های مرتبط، رسما در شیراز آغاز به کار کرد.

مسئول حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس، پنجشنبه 2 بهمن در مراسم آغاز به کار این کانون، به بیان مقدمه ای در خصوص چگونگی شکل گیری این حوزه در کشور پرداخت و گفت: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور قدمتی 85 ساله دارد و چهارمین شرکت یا موسسه رسمی در ایران، پس از شرکت ملی راه آهن، مخابرات و شرکت نفت محسوب می شود.

یگانه افزود: این موسسه تنها چندسال پس از تاسیس به عضویت اتحادیه بین المللی جهانگردی و اتومبیلرانی درآمد و کلیه امور اتومبیلرانی و وسائل نقلیه موتوری و غیر موتوری در حوزه گردشگردی، اسکورت و تفریحی را انجام می داده است.

از دهه 20 شمسی، 24 کشور جمع شده و قوانین و مقررات مربوط به حوزه اتومبیل را تدوین کردند و ایران یکی از آن 24 کشور نخستی بود که این کتابچانه را تدوین کرد.

وی هدف از تاسیس حوزه اتومبیلرانی را گردشگری با وسائط نقلیه بیان و اضافه کرد: ما در ابتدا مربیانی تربیت کردیم که بتوانند در حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی فارس

آغاز به کار حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی فارس