مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 13:402021-01-21سياسي

وضعیت آموزشی شادگان خوب نیست


نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت آموزشی شادگان خوب نیست و در استان خوزستان که خودش آخر کشور است، ما هم رتبه آخر استان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجید ناصری نژاد بعد از ظهر امروز پنجشنبه در آیین افتتاح 23 فضای آموزشی و پرورشی در قالب 91 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 275 میلیارد ریال در شهرستان شادگان، اظهار کرد: در بحث مدرسه سازی برای این شهرستان با کمک همه خیران، نظام و دولت یک نهضت خوب شروع شد.

وی افزود: سال 83 نگران و ناراحت بودیم که بچه های شادگان جدای از کپر و چادر یا مدارس خانگی در آغل تحصیل می کردند ولی الحمدلله به لطف نظام اسلامی و دولت ها این روند بهبود پیدا کرد.

وی به لزوم تداوم روند مدرسه سازی برای مرتفع شدن نیاز به فضای آموزشی اشاره کرد و گفت: بحث سرایداری، نگهبانی و نگهداری فضاهای آموزشی نیز از اهمیت بالایی برخوردار هست و فرسوده شدن تجهیزات آنها به دلیل نگهداری نشدن از جمله نگرانی های مطرح است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یک سری فضاهای قدیمی وجود دارد که به تجهیزات جدید از جمله میز، صندلی، کلاس های هوشمند نیاز دارند، تصریح کرد: شهرستان شادگان محرومیت خاصی دارد و یک سری شهرستان ها شرکت و امکانات خوبی دارند ولی شادگان از این امکانات محروم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آموزشی شادگان خوب نیست

وضعیت آموزشی شادگان خوب نیست