مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-21سياسي

توانمندسازی مددجویان اولویت کمیته امداد امام خمینی(ره) است


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه توانمند سازی مددجویان کمیته امداد اولویت اصلی در سازمان است،گفت: فرش تولید شده توسط مددجویان کمیته امداد نیز به ثبت جهانی رسیده است.

- قم- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه توانمند سازی مددجویان کمیته امداد اولویت اصلی در سازمان است،گفت: فرش تولید شده توسط مددجویان کمیته امداد نیز به ثبت جهانی رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، توانمندسازی و تکریم افراد باید در کمیته امداد در اولویت باشد که خوشبختانه ما از مرحله حمایت عبور کردیم و وارد مرحله توانمندسازی شده ایم.

وی افزود: حمایت از سالمندان و افراد دارای بیماری های صعب العلاج تا آخر عمر در مرحله حمایت صورت خواهد گرفت.

اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی ارکان توانمندسازی وی افزود: حمایت از سالمندان و افراد دارای بیماری های صعب العلاج تا آخر عمر در مرحله حمایت صورت خواهد گرفت.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه توانمندسازی سه رکن اصلی شامل اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی و امدادگری فرهنگی را دارا است، ادامه داد: توانایی افراد در این سه مرحله، خودباوری و خوداتکایی و خودکفایی افراد تحت پوشش را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری مبلغ 58 میلیارد تومان برای ایجاد 2800 اشتغال در قم هزینه شده است که در حال حاضر، 2199 شغل آن ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی مددجویان اولویت کمیته امداد امام خمینی(ره) است

توانمندسازی مددجویان اولویت کمیته امداد امام خمینی(ره) است