مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-21سياسي

تامین آب شرب شهرستان انار از خط انتقال آب خلیج فارس


فرماندار شهرستان انار خطاب به نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به عبور خط انتقال آب خلیج فارس به شمال استان از شهرستان انار، اگر مصوب شود که آب شرب شهرستان انار را از این خط انتقال تامین کنیم نگرانی مردم کمتر خواهد شد.

- ایسنا/کرمان فرماندار شهرستان انار خطاب به نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به عبور خط انتقال آب خلیج فارس به شمال استان از شهرستان انار، اگر مصوب شود که آب شرب شهرستان انار را از این خط انتقال تامین کنیم نگرانی مردم کمتر خواهد شد.

علی زهرودی بعدازظهر امروز دوم بهمن ماه در جلسه جمع بندی و بررسی مسائل شهرستان های رفسنجان و انار که با حضور نایب رییس مجلس برگزار شد، اظهار کرد: بیمارستان ولی عصر انار 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تامین اعتبار بزودی به بهره برداری می رسد.

فرماندار انار بزرگترین چالش در شهرستان انار را بحث آب دانست و افزود: سد ذخیره آب و رودخانه جاری در این شهرستان وجود ندارد و آب شرب شهرستان از 12 حلقه چاه تامین می شود که اکنون آبدهی آنها کم شده است و کیفیت آب بشدت پایین است.

زهرودی ادامه داد: با توجه به عبور خط انتقال آب خلیج فارس به شمال استان از شهرستان انار، اگر مصوب شود که آب شرب شهرستان انار را از این خط انتقال تامین کنیم نگرانی مردم کمتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرب شهرستان انار از خط انتقال آب خلیج فارس

تامین آب شرب شهرستان انار از خط انتقال آب خلیج فارس