مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 11:352021-01-21دانش

مهلت زمانی جذب پژوهشگر پسادکتری دانشگاه رازی تمدید شد


کیانوش چقامیرزا، مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در این دانشگاه از بین دانش آموختگان مقطع دکتری داخل یا خارج از کشور که علاقه مند به گذراندن دوره های پسادکتری هستند، - مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: این دانشگاه برای نیمسال دوم تحصیلی 1400-1399، پژوهشگر پسادکتری می پذیرد و مهلت ارسال مدارک متقاضیان برای شرکت در این دوره تا پنجم بهمن ماه تمدید شده است.

کیانوش چقامیرزا، مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در این دانشگاه از بین دانش آموختگان مقطع دکتری داخل یا خارج از کشور که علاقه مند به گذراندن دوره های پسادکتری هستند، برای نیمسال دوم تحصیلی 1400-1399، پژوهشگر پسادکتری پذیرش می کنیم.

چقامیرزا افزود: علاقه مندان می توانند با مطالعه موضوعات بر روی سایت اینترنتی دانشگاه و همچنین سامانه جذب این دانشگاه نسبت به ارسال مدارک خواسته شده، اقدام کنند.

دوره پسادکتری از بهمن 99 تا پایان دی 1400 است که با تمدید مهلت ارسال مدارک برای شرکت در این دوره، متقاضیان می توانند تا پنجم بهمن ماه سال جاری، در سامانه جذب دانشگاه رازی اقدام به ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت زمانی جذب پژوهشگر پسادکتری دانشگاه رازی تمدید شد

مهلت زمانی جذب پژوهشگر پسادکتری دانشگاه رازی تمدید شد