مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-21اقتصادي

موقعیت ارتباطی استان قزوین دلیل افزایش آمار بیماران کرونایی بود


استاندار قزوین سن بالای جمعیتی و قرارگیری استان قزوین در میان استان های پر خطر را عامل افزایش ابتلاء به بیماری کرونا دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز ستاد کرونا تمامی دستگاه های اجرایی پای کار بودند و با اتحاد و همکاری باعث شدند شرایط ویروس کرونا در استان قابل کنترل باشد.

استاندار قزوین گفت: مشارکت مسئولین و مردم سبب شد تا اعتماد مردم نسبت به مسئولین بیشتر شود و این کسب اعتماد از مردم توانست بسیاری از مسیرها را برای ما هموار کند.

به فکر احداث بیمارستان صحرایی بودیم وی گفت: در ماه های گذشته استان قزوین در خصوص بستری بیماران کرونایی به مرز 600 نفر رسیده بود که این مسئله نگرانی ما را دوچندان می کرد و باعث شده بود ما به فکر احداث بیمارستان صحرایی باشیم اما خوشبختانه با عزم مسئولین و همکاری مردم، این آمار کاهش یافت و هم اکنون به 180 بستری رسیده است.

این مسئول با اشاره به وضعیت استان قزوین ابراز کرد: یکی از دلایل افزایش مرگ و میر در استان مربوط به جمعیت پیر استان قزوین نسبت به سایر شهرهای کشور است به گونه ای که استان قزوین جزو چند استان پیر کشور محسوب می شود و این مسئله آمار مرگ ومیر در استان قزوین را نسبت به سایر استان ها متفاوت می کند.

وی ادامه داد: افرادی که سن بالایی دارند با وجود بیماری های پیش زمینه ای بیشتر در خطر مرگ و میر قرار می گیرند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقعیت ارتباطی استان قزوین دلیل افزایش آمار بیماران کرونایی بود

موقعیت ارتباطی استان قزوین دلیل افزایش آمار بیماران کرونایی بود