مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 11:102021-01-21اقتصادي

یزد باید پایلوت اقتصاد دانش بنیان کشور باشد


یزد با توجه به شاخص های علمی و فناوری که دارد، باید پایلوت اقتصاد دانش بنیان کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدعلی طالبی در مراسم اختتامیه رویداد سکوی پرتاب یزد اظهار داشت: در استان یزد به اتکای شاخص های علمی و فناوری و منابع انسانی توانستیم کمبود آب و افزایش آسیب های اجتماعی ناشی از نگاه تک بعدی در استان را بهبود ببخشیم.

وی با بیان اینکه توسعه نوآوری را به عنوان رویکرد اصلی توسعه استان برگزیدیم، افزود: بر این اساس توانستیم گفتمان مشترکی را ایجاد کنیم و در این زمینه نیازمند حمایت نهادهای ملی هستیم.

استاندار یزد با اشاره به سفر سال گذشته رییس جمهور به یزد عنوان کرد: این سفر باعث شد تا گفتمان و رویکرد رییس جمهور به اقتصاد دانش بنیان پررنگ تر شود و در دستوری راه اندازی کارخانه های نوآوری را در کشور ابلاغ کردند که در برخی استان ها هم راه اندازی شد.

طالبی ادامه داد: برنامه عملیاتی توسعه نظام نوآوری استان که اقدام مشترک دولت و بخش خصوصی است را تدوین، این همکاری را به دستگاه ها ابلاغ کردیم و تاکنون نتایج خوبی داشته است.

وی، ایجاد مراکز نوآوری صنعتی در حوزه مواد غذایی، نساجی و کاشی و سرامیک را نقطه قوت برای استان دانست و گفت: مجوز اولین پهنه علم و فناوری کشور را برای استان یزد دریافت کردیم که به استقرار شرکت های پارک علم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد باید پایلوت اقتصاد دانش بنیان کشور باشد

یزد باید پایلوت اقتصاد دانش بنیان کشور باشد