مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-21بين الملل

استقبال «جانسون» و «گوترش» از بازگشت آمریکا به توافق آب و هوایی


دبیرکل سازمان ملل متحد و نخست وزیر انگلیس در پیام هایی جداگانه از بازگشت دولت جدید آمریکا به توافق آب و هوایی استقبال کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد امروز پنجشنبه از تصمیم رییس جمهور جدید آمریکا برای بازگشت به تعهدات این کشور در قبال توافقنامه آب و هوایی پاریس استقبال کرد.

دبیرکل سازمان ملل متحد در این خصوص اعلام کرد: من از تصمیم رییس جمهور آمریکا برای عضویت مجدد در توافقنامه آب و هوایی پاریس استقبال می کنم.

از سوی دیگر، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در پیامی توییتری از بازگشت بایدن به توافق آب و هوایی استقبال کرد و در این خصوص نوشت: پیوستن دوباره رییس جمهور جو بایدن به توافق پاریس، خبر بسیار مثبتی است.

نخست وزیر انگلیس در این خصوص ادامه داد: در سالی که ما میزبان کنفرانس آب و هوایی گلاسگو هستیم، منتظر همکاری با شرکای آمریکایی مان هستم تا هر آنچه در توان داریم برای محافظت از سیاره مان انجام دهیم.

گفتنی است که جنیفر ساکی سخنگوی کاخ سفید در دولت جدید آمریکا بامداد امروز پنجشنبه در اولین نشست خبری خود گفت: بایدن، آمریکا را به توافقنامه آب و هوایی پاریس بازگرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال «جانسون» و «گوترش» از بازگشت آمریکا به توافق آب و هوایی

استقبال «جانسون» و «گوترش» از بازگشت آمریکا به توافق آب و هوایی