مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-21سياسي

حفاظت و مرمت مسجد تاریخی جامع مرند در دستور کار میراث فرهنگی آذربایجان شرقی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از قرارگیری حفاظت و مرمت مسجد تاریخی جامع مرند در دستورکار این اداره کل خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از قرارگیری حفاظت و مرمت مسجد تاریخی جامع مرند در دستورکار این اداره کل خبر داد.

احمد حمزه زاده به همراه امام جمعه شهرستان مرمت با حضور در محل مسجد تاریخی جامع مرند، آخرین وضعیت فنی و مرمتی این مسجد تاریخی را مورد بررسی قرار داد و گفت: مسجد جامع شهرستان مرند جزو مساجد تاریخی صدر اسلام بوده و به لحاظ قدمت از جمله سه مسجد تاریخی مهم استان محسوب می شود.

وی با بیان این که حفاظت و مرمت مسجد تاریخی مرند بصورت اضطراری در دستور کار این اداره کل قرار خواهد گرفت، ادامه داد: با توجه به نیاز انجام عملیات مرمتی و حفاظتی ضروری در بخش هایی از این مسجد، اقدامات لازم تا پایان سال جاری توسط معاونت میراث فرهنگی استان انجام خواهد شد و مراحل آتی و تکمیلی آن نیز با برنامه ریزی تیم فنی و تخصصی این اداره کل طی سال آینده محقق خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با اشاره به این که مرمت محراب مسجد تاریخی جامع مرند نیازمند هم افزایی تیم های تخصصی این اداره کل و پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور است، ادامه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت و مرمت مسجد تاریخی جامع مرند در دستور کار میراث فرهنگی آذربایجان شرقی

حفاظت و مرمت مسجد تاریخی جامع مرند در دستور کار میراث فرهنگی آذربایجان شرقی