مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:402021-01-21سياسي

ایجاد اشتغال برای مددجویان ایلامی بر اساس ایده های نوین


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: ایجاد کار و شغل بر اساس ایده های نوین و امروزی از مهم ترین برنامه ها و اهداف این نهاد در راستای توانمندسازی خانواده های مددجویان استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قنبر موسی نژاد صبح پنجشنبه در آیین آغاز به کار دومین استارت آپ ویکند مددجویان کارآفرین کمیته امداد استان که به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس و با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام و مدیر پارک علم و فناوری استان برگزار شد، بیان کرد: ورود کمیته امداد به عرصه های نوین اشتغال زایی برای مددجویان جویای کار بخاطر تجربه و توانایی های این نهاد و همچنین بخاطر استعدادهای شناسایی شده مددجویان در عرصه کار آفرینی صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد برای عملیاتی کردن چنین برنامه ها و پروه ژهایی از توان نخبگان، تحصیل کرده هاو مخاطبین دارای استعداد کمیته امداد و همچنین برخی دستگاه های اجرایی استان و نیز شرکت های فناوری و شتاب دهنده های موفق استان بهره گیری خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه هدف این نهاد از برگزاری رویدادهای علمی و کارآفرینی و دومین استارپ آپ ویکند شناسایی استعدادهای کارآفرینی نخبگان مورد حمایت کمیته امداد است، تصریح کرد: در این زمینه از صاحبان ایده های نوین و امروزی در زمینه اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای مددجویان ایلامی بر اساس ایده های نوین

ایجاد اشتغال برای مددجویان ایلامی بر اساس ایده های نوین