مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:302021-01-21سياسي

مسئولان دانشگاه یزد را حمایت کنند


رییس دانشگاه یزد با اشاره به مسائلی که در مورد زمین دانشگاه یزد مطرح شده است، گفت: مسئولان استان باید دانشگاه یزد را حمایت کنند تا مسیر رشد و پیشرفت در آن فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم برید لقمانی، صبح امروز در دیدار هیئت رییسه دانشگاه یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به پیشرفت های دانشگاه یزد در حوزه پژوهش اظهار داشت: امسال در مقوله پژوهشی افتخارات خوبی داشتیم و در زمره هشت دانشگاه جامع برتر کشور قرار گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه این موفقیت ها به دنبال تلاش افراد متعددی از سال 67 محقق شده است، افزود: امیدواریم در سال های آینده این جایگاه را حفظ کرده و آن را ارتقا دهیم.

رییس دانشگاه یزد ادامه داد: خوشبختانه جهت گیری مسئولان نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها نیز علمی است که این دیدگاه قابل تقدیر و مکمل حرکت اجرایی دانشگاه است.

برید لقمانی در مورد زمین های دانشگاه نیز گفت: دانشگاه باید حمایت شود و دانشگاه های نسل 3 و 4 نیاز به پژوهشگاه دارند و نباید نگاه 20 سی ساله به این دانشگاه داشت.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه یزد نیز در این دیدار با اشاره به کسب رتبه های افتخارآفرینی که توسط اساتید دانشگاه یزد به دنبال تحمل سال ها مرارت و سختی در مسیر علم به دست آمده است، اظهار داشت: آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان دانشگاه یزد را حمایت کنند

مسئولان دانشگاه یزد را حمایت کنند