مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-21سياسي

90 درصد بودجه در مرکز کشور متمرکز است


بیش از 90 درصد بودجه 1400 در مرکز کشور متمرکز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکزاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با دعوت نماینده مردم رفسنجان، بنده به همراه همکارانم خضریان از کمیسیون اصل 90 و نماینده مردم تهران در مجلس و موسوی رییس فراکسیون مناطق محروم مجلس به رفسنجان سفر کردیم و امیدواریم در این سفر بتوانیم گره ی از گره های منطقه را باز کنیم.

وی تصریح کرد: معتقدیم بیش از 90 درصد بودجه از سنوات گذشته حتی در بودجه 1400 در مرکز متمرکز است، از 841 هزار میلیارد تومان بودجه ای که مصوب شده بیش از 45 هزار میلیارد تومان بین استان ها توزیع نمی شد.

نیکزاد گفت: در این سفر مسئولانی از وزارت نیرو، شرکت آب و فاضلاب، بنیاد مسکن، وزارت راه و شهرسازی و سایر مسئولان حضور دارند تا در بحث زیرساخت ها و طرح های هادی روستایی و سایر مباحث تصمیم گیری کنیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با حضور این مسئولان، همچنین مسئولین شهرستانی و معاون استاندار بعد از بازدید جلسه ای برگزار خواهیم کرد و صورتجلسه ای تنظیم و نسبت به مسائلی که بازدید شده تصمیم خواهیم گرفت.

نیکزاد اضافه کرد: معمولاً روال ما این است که یک ماه یک بار تصمیماتی که در سفرها می گیریم را رصد می کنیم تا با همت نماینده رفسنجان بتوانیم گره ی از مشکلات رفسنجان را باز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد بودجه در مرکز کشور متمرکز است

90 درصد بودجه در مرکز کشور متمرکز است