مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-21اقتصادي

ارائه تسهیلات ارزان قیمت کشاورزی در سال 1400


رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: با مذاکرات در تلفیق و تلاشهای وافر کمیسیون از محل تبصره 14 پیشنهاد9 هزار میلیارد تومان ماوالتفاوت یارانه به بخش کشاورزی داده شده است، - ایسنا/هرمزگان رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: با مذاکرات در تلفیق و تلاشهای وافر کمیسیون از محل تبصره 14 پیشنهاد9 هزار میلیارد تومان ماوالتفاوت یارانه به بخش کشاورزی داده شده است،در سال 1400 می توانیم بالای 35 هزار میلیارد تومان از این محل به غیر از تسهیلات بانک کشاورزی تسهیلات ارزان قیمت ایی را به توسعه گلخانه و آبزی پروری اضافه کرده که بخشی از آن به استان هرمزگان تعلق می گیرد.

سید جواد ساداتی نژادی صبح امروز(دوم بهمن ماه) در سفر به شرق هرمزگان، اظهار کرد: در اولویت نخست بایستی قطب های مهم کشاورزی کشور را دید تا بتوانیم مسائل و مشکلات آن را در حوزه نظارت و قانونگذاری مجلس احصاء کرد.

وی افزود: با توجه به عزم کمیسیون کشاورزی و نگاه این دوره مجلس به کشاورزی تمام تلاشمان را در ایجاد فرصت برای کمک به توسعه کشاورزی می کنیم.

ساداتی نژادی ادامه داد: در سه ماه اول مجلس یازدهم احصاء خرید تضمینی گندم اتفاق افتاد که این نشان دهنده این است که مجلس نقش مهمی در حوزه اقتصاد کشاورزی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات ارزان قیمت کشاورزی در سال 1400

ارائه تسهیلات ارزان قیمت کشاورزی در سال 1400