مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-21اقتصادي

انتقاد از عملکرد سازمان محیط زیست در زمینه تولید/روند کاهشی قیمت تخم مرغ از دیروز


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با انتقاد از عملکرد سازمان محیط زیست، از این سازمان خواستار انعطاف بیشتری در زمینه تولید و توسعه شد.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با انتقاد از عملکرد سازمان محیط زیست، از این سازمان خواستار انعطاف بیشتری در زمینه تولید و توسعه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حشمت الله عسگری در جلسه مشترک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف سازمان محیط زیست گفت: نگاه منفی و نفی گرایانه به تولید به بهانه آسیب زدن به محیط زیست در سال جهش تولید و در شرایطی که دشمنان کمر همت را بر تحریم همه جانبه اقتصادی ملت ایران بسته اند، درست نیست؛ لذا این شیوه عملکرد خود مانعی بر سر راه تولید است.

85 درصد پهنه شهرستان منطقه حفاظت شده است، بنابراین نمی توان انتظار توسعه شهرستان پردیس را داشت؛ سازمان محیط زیست باید با انعطاف بیشتر اصلاح محدوده های مناطق حفاظت شده استان را در دستور کار قرار دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در ادامه با اشاره به ظرفیت های خوب شهرستان پردیس افزود: با توجه به روند رو به رشد جمعیت و وجود 8900 واحد تولیدی و صنعتی باید رفع موانع تولید و حل مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عملکرد سازمان محیط زیست در زمینه تولید/روند کاهشی قیمت تخم مرغ از دیروز

انتقاد از عملکرد سازمان محیط زیست در زمینه تولید/روند کاهشی قیمت تخم مرغ از دیروز