مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-21سياسي

مشارکت دانشگاه صنعتی شریف در تجهیز مرکز کنترل ترافیک اردبیل


پارکینگ درخشان که در بهترین نقطه شهر اردبیل احداث شده، در کاهش بار ترافیکی مؤثر خواهد بود و قصد افتتاح این پروژه را در دهه فجر داریم.

- ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: پارکینگ درخشان که در بهترین نقطه شهر اردبیل احداث شده، در کاهش بار ترافیکی مؤثر خواهد بود و قصد افتتاح این پروژه را در دهه فجر داریم.

حمید لطف اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: احداث این پروژه از چند سال پیش با مشارکت بخش خصوصی و شفافیت مسائل حقوقی و مالی اجرایی و عملیاتی شده و بیش از 15 بار در هیئت عالی سرمایه گذاری و کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر مطرح و مورد بررسی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این پروژه روند طولانی را در مرحله اجرا و آزادسازی مغازه های حریم پارکینگ را پشت سر گذاشته به طوریکه در سال 96 سرمایه گذار با شهرداری اردبیل توافق کرده تا خود نسبت به آزادسازی مغازه های اطراف پارکینگ اقدام کند.

شهردار اردبیل گفت: به جهت تغییرات قیمتی، افزایش قیمت تمام شده این پروژه یک امر طبیعی است که امیدواریم براساس مصوبه شورا، مابه التفاوت قیمت ها از سوی شهرداری جبران شود تا این پروژه که می تواند به سهولت ترددها و دسترسی به مرکز شهر کمک کند، در ایام الله دهه فجر با حضور اعضای شورای شهر به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت دانشگاه صنعتی شریف در تجهیز مرکز کنترل ترافیک اردبیل

مشارکت دانشگاه صنعتی شریف در تجهیز مرکز کنترل ترافیک اردبیل