مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-21دانش

آزمون های متمرکز برخط دانشگاه علمی کاربردی تا 4 بهمن ادامه دارد


معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری آزمون های متمرکز برخط نیم سال اول 1400-1399 دانشگاه جامع علمی کاربردی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محسن محمدزاده از آغاز برگزاری آزمون متمرکز پایان نیم سال اول سال تحصیلی 1400-1399 به صورت غیرحضوری (برخط) خبر داد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: آزمون های متمرکز پایان ترم دانشجویان این دانشگاه به صورت غیر حضوری (برخط)، از ساعت 12 ظهر روز شنبه 27 دی ماه آغاز و تا روز یکشنبه 4 بهمن ماه سال جاری مطابق برنامه زمانی اعلام شده و دستورالعمل آزمون در تمامی استان ها به طور همزمان برگزاری می شود.

وی همچنین از برگزاری آزمون های متمرکز پایان ترم در 25 عنوان درس منتخب گروه معارف اسلامی و مهارت مشترک با تعداد 252480 نفر درس نیز خبر داد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: آزمون هر درس در دو نوبت برگزار می شود تا چنانچه دانشجویان به هر دلیلی (قطعی اینترنت، قطعی برق و …) نتوانستند در آزمون نوبت اول شرکت کنند، در آزمون نوبت دوم که سوالات آن با نوبت اول متفاوت است شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون های متمرکز برخط دانشگاه علمی کاربردی تا 4 بهمن ادامه دارد

آزمون های متمرکز برخط دانشگاه علمی کاربردی تا 4 بهمن ادامه دارد