مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-21سياسي

قضات از واحدهای تولیدی استان سمنان بازدید کنند


پیشنهاد می شود دادگاه های مرتبط با محاکم اقتصادی به صورت اختصاصی در استان ایجاد و قضات قبل از صدور حکم از واحدهای تولیدی بازدید کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر جمعه ای صبح پنج شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان با حضور رییس قوه قضاییه در دادگستری کل استان، با بیان اینکه در این استان هماهنگی خوبی بین بخش های مدیریتی و اقتصادی وجود دارد، تاکید کرد: یکی از علت هایی که سمنان نسبت به دیگر استان ها، مشکلات کمتری دارد، هماهنگی تنگاتنگ بین دستگاه های حاکمیتی با بخش خصوصی است.

وی افزود: از جمله موارد این هماهنگی می توان به نشست های شورای گفتگوی بین دولت و بخش خصوصی اشاره کرد که به صورت مداوم با حضور اعضا و با هدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی بخش خصوصی برگزار می شود.

رییس اتاق بازرگانی سمنان با بیان اینکه خوشبختانه در سطح استان و از طریق قوه قضاییه تا جای ممکن، توانسته ایم برای تحقق طرح های اقتصادی اقدامات و پیگیری های خوبی را انجام دهیم، گفت: به همت دستگاه قضایی و با پیگیری های صورت گرفته فعالان بخش تولید حتی یک شب هم در بازداشتگاه های استان به سر نبرده اند.

جمعه ای با بیان اینکه در سطح استان سمنان بازدید دوره ای با حضور دستگاه قضایی، اجرایی و … از واحدهای تولیدی انجام می شود، بیان کرد: پیگیری و احصای مشکلات واحدهای تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضات از واحدهای تولیدی استان سمنان بازدید کنند

قضات از واحدهای تولیدی استان سمنان بازدید کنند