مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-21ورزشي

قم پتانسیل تبدیل شدن به قطب تیراندازی کشور را دارد


استان قم پتانسیل تبدیل شدن به قطب تیراندازی کشور را دارد که لازمه ی آن تجهیزشدن باشگاه تیراندازی است.

- ایسنا/قم بازیکن تیم هیئت تیراندازی قم گفت: استان قم پتانسیل تبدیل شدن به قطب تیراندازی کشور را دارد که لازمه ی آن تجهیزشدن باشگاه تیراندازی است.

سیده رویا صبح خیز در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: از سال 91 تیراندازی را شروع کردم و به صورت اتفاقی و به واسطه دوره مقدماتی اموزش تیراندازی که برای اعضای هلال احمر برگزار شد، با ورزش تیراندازی آشنا و به آن علاقه مند شدم.

وی در خصوص وضعیت تیم هیات تیراندازی استان قم در لیگ برتر تیراندازی اظهار کرد: مدت کوتاهی است که تیم هیئت تیراندازی وارد لیگ برتر شده و خوشبختانه با توجه به ورزشکاران قوی که درتیم حضور دارند؛ وضعیت خوبی داریم و امیدواریم در آخر فصل، جایگاه خوبی را بدست بیاوریم.

وی با تاکید براینکه با توجه به ورزشکاران مستعدی که در تیم حضور دارند؛ بدست اوردن مقام دور از انتظار نیست، بیان کرد: استان قم قابلیت تبدیل شدن به قطب تیراندازی کشور را دارد که لازمه این امر تجهیزشدن باشگاه تیراندازی است.

صبح خیز با بیان اینکه در سال های اخیر ورزشکاران خوبی استعدادیابی شده اند، افزود: خوشبختانه با پیگیری مسئولین هیئت تیراندازی، سالن تیراندازی قم دوباره راه اندازی شد و با تجهیز کردن باشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم پتانسیل تبدیل شدن به قطب تیراندازی کشور را دارد

قم پتانسیل تبدیل شدن به قطب تیراندازی کشور را دارد