مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:202021-01-21اقتصادي

شکایت به دیوان عدالت و تعطیلی بیشتر هتل های مشهد


رییس جامعه هتلداران ایران می گوید از سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی به خاطر دریافت جریمه، برخلاف مصوبه ستاد ملی کرونا شکایت می کند.

- فروردین ماه 99 ستاد ملی مدیریت کرونا با صدور مصوبه ای مهلت داد پرداخت مالیات ها، اعم از مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده و 23 درصد حق بیمه کارفرمایی پرسنل شاغل در واحدهای گردشگری به مدت سه ماه به تعویق بیافتد.

اما جمشید حمزه زاده به ایسنا گفت که این مصوبه رعایت نشده و با اجماع هتلداران از این دو سازمان به دیوان عدالت شکایت می شود.

او اضافه کرد: سازمان امور مالیاتی برای سه ماه فروردین اردیبهشت و خردادماه 99 که طبق مصوبه ستاد کرونا نباید مالیات دریافت می کرد 10 درصد جریمه لحاظ کرده و سازمان تامین اجتماعی برای بیمه 2 درصد جریمه تعیین کرده است.

رییس هیات مدیره جامعه هتلداران ایران همچنین از پیگیری معافیت مالیاتی هتل های چهار و پنج ستاره خبر داد و افزود: مجلس قبلا در مصوبه ای هتل های یک تا سه ستاره را از پرداخت مالیات معاف کرده است، پیگیریم این مصوبه را برای هتل های چهار و پنج ستاره نیز دریافت کنیم.

او در ادامه به نشستی که به تازگی با اعضای هیأت مدیره جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی داشته و به توافق هایی که برای ایجاد اتاق فکر و تهیه برنامه هایی برای دوران پساکرونا صورت گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت به دیوان عدالت و تعطیلی بیشتر هتل های مشهد

شکایت به دیوان عدالت و تعطیلی بیشتر هتل های مشهد