مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-21پزشكي

تشریح اقدامات انجام شده در پی شناسایی موارد هپاتیت در روستای لالب باغملک


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص اقدامات انجام شده در پی شناسایی 14 مورد زردی مشکوک به هپاتیت در روستای لالب شهرستان باغملک توضیحاتی را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرهاد ابول نژادیان شامگاه چهارشنبه در خصوص این خبر، اظهار کرد: در یک ماه اخیر 14 نفر از اهالی روستای لالب شهرستان باغملک که بیشتر کودکان زیر 10 سال هستند با علائم زردی، اسهال، استفراغ و درد شکمی شناسایی و مراقبت شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 10 بیمار درمان و ترخیص شده اند و چهار بیمار در بیمارستان بستری هستند، افزود: تمام مبتلایان نسبت خانوادگی دارند و محل سکونتشان در نزدیک به یکدیگر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز توضیح داد: حدود یک ماه پیش کودکی از استان مجاور با علائم اسهال و استفراغ به بیمارستان باغملک مراجعه کرد که پس از درمان به منزل یکی از اقوام خود در همین روستا مراجعه کرده است که این اقدام موجب انتشار بیماری شد.

ابول نژادیان خبر داد: طبق بررسی های صورت گرفته از دو روستای مجاور که انشعاب آب مشترکی دارند، یکی از روستاها به طور کامل از این بیماری ندارد اما در روستای دیگر موارد مبتلا به هپاتیت A مشاهده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات انجام شده در پی شناسایی موارد هپاتیت در روستای لالب باغملک

تشریح اقدامات انجام شده در پی شناسایی موارد هپاتیت در روستای لالب باغملک