مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 05:202021-01-21سياسي

280 مؤسسه و خانه قرآنی در استان کرمان وجود دارد


رییس سازمان دارالقرآن الکریم استان کرمان از فعالیت 280 مؤسسه و خانه قرآنی در استان کرمان خبر داد.

- حجت الاسلام احمد دوست محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در استان کرمان حدود 80 مؤسسه قرآنی و 200 خانه قرآنی وجود دارد که همه آنها فعال هستند لذا حدود 280 مؤسسات و خانه های قرآنی در استان فعالیت می کنند.

وی افزود: آزمون حفظ سالیانه را در اواخر بهمن و اوایل اسفند داریم که از قرآن آموزان ثبت نام کرده و به آنها مدرک اعطا می کنیم که از مقاطع مختلف تحصیلی از دیپلم تا سطح دکترا می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: معمولاً اوایل اردیبهشت ماه آزمون کتبی حفظ سالیانه برگزار و یک ماه بعد آزمون شفاهی برگزار می شود، در صورت قبولی مدرک داده می شود که مورد قبول تمام دستگاه های اجرایی می باشد.

رییس سازمان دارالقرآن الکریم استان کرمان ابراز داشت: در شهرستانهای رفسنجان و انار و شهرستانهای اطراف توجه خیلی خوبی به مسائل قرآنی شده و در حال حاضر 14 مؤسسه قرآنی در شهر رفسنجان داریم علاوه بر آن خانه های قرآنی زیادی داریم و استقبال خیلی خوبی شده است.

دوست محمدی تاکید کرد: می توان گفت قطب حفظ قرآن در استان کرمان بخاطر استقبال خیلی خوبی که از مباحث قرآنی شده در شهرستانهای رفسنجان و انار است و ما از این شهرستانها رضایت داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

280 مؤسسه و خانه قرآنی در استان کرمان وجود دارد

280 مؤسسه و خانه قرآنی در استان کرمان وجود دارد