مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 05:002021-01-21سياسي

استقبال کم بهبودیافتگان کرونا در چهارمحال و بختیاری برای اهدای پلاسما


مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پلاسمای بهبود یافتگان ویروس کرونا به دلیل وجود پادتن ضد ویروس برای نجات بیماران مفید است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پلاسمای بهبود یافتگان ویروس کرونا به دلیل وجود پادتن ضد ویروس برای نجات بیماران مفید است، گفت: تاکنون افراد مبتلاشده به کرونا و بهبودیافته از این امر استقبال خوبی نکرده اند.

حسین هاشمی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه حدود دو ماه است که عملیات پلاسمادرمانی در استان آغاز شده است، اظهار کرد: در مرحله نخست باید پزشک درخواست پلاسمادرمانی را برای بیمار صادر کند، اما تاکنون افراد مبتلاشده به کرونا و بهبودیافته از این امر استقبال خوبی نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 18 نفر از افراد مبتلا به کروناویروس بهبودیافته برای اهدای پلاسمای خود به سازمان انتقال خون مراجعه کرده اند، افزود: باید دقت داشت که از زمان بهبودی و ورود به اجتماع باید 28 روز سپری شده باشد.

مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پلاسمای بهبود یافتگان ویروس کرونا به دلیل وجود پادتن ضد ویروس برای نجات بیماران مفید است، ادامه داد: پس از طی شدن این مدت زمان، بار دیگر آزمایشی از فرد مبتلاشده بهبودیافته گرفته می شود، باید آنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کم بهبودیافتگان کرونا در چهارمحال و بختیاری برای اهدای پلاسما

استقبال کم بهبودیافتگان کرونا در چهارمحال و بختیاری برای اهدای پلاسما