مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 22:002021-01-20پزشكي

هشدار درباره موج چهارم کرونا/ با ساده انگاری مردم چرخش ویروس از سر گرفته می شود


حریرچی با بیان اینکه نگرانی از آینده واقع بینانه است گفت: بخش مهمی از این نگرانی متوجه کادر درمان است که تاب آوری اوج گیری دوباره بیماری را نداشته باشند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، تغییر رفتارها بر نتایج آن تأثیرگذار است.

او افزود: روند نزولی فراگیری ثابت کرده که باعث نگرانی است؛ متأسفانه در طرح هایی که اجرا می کنیم و نتایج موفقی دارد، مردم بعد آن مقطع دچار نوعی ساده انگاری در رعایت دستورالعمل ها می شوند و در نتیجه چرخش ویروس از سر گرفته می شود.

معاون کل وزیر بهداشت ادامه داد: شاهد بودیم شیوع بیماری با موارد تک رقمی آغاز شد و امروز بیش از 6 هزار نفر با این بیماری درگیر هستند.

او افزود: موج سرمایی که فردا و پس فردا ایجاد می شود برای ما نگران کننده است، چون تجمع افراد در فضاهای بسته و خودروها باعث افزایش میزان ابتلاها می شود و این روند در کشورهای مختلف هم به همین منوال است؛ به طور مثال بازگشایی مدارس در انگلیس، چنین وضعی در این کشور ایجاد کرده است.

دکتر حریرچی با تاکید بر اینکه نگرانی از آینده واقع بینانه است گفت: بخش مهمی از این نگرانی متوجه کادر درمان است که تاب آوری اوج گیری دوباره بیماری را نداشته باشند و از طرف دیگر، دستگاه های مورد نیاز درمان این بیماران هم فرسوده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره موج چهارم کرونا/ با ساده انگاری مردم چرخش ویروس از سر گرفته می شود

هشدار درباره موج چهارم کرونا/ با ساده انگاری مردم چرخش ویروس از سر گرفته می شود