مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 22:002021-01-20پزشكي

هشدار حریرچی درباره موج چهارم کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر ایرج حریرچی در برنامه تیتر امشب با بیان این که هشدارها، پیش بینی ها و محدودیت هایی که اعمال می شود برای ترساندن شهروندان نیست گفت: - معاون کل وزیر بهداشت گفت: هرگونه عادی انگاری و بی احتیاطی، می تواند به بروز موج چهارم فراگیری کرونا منجر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، دکتر ایرج حریرچی در برنامه تیتر امشب با بیان این که هشدارها، پیش بینی ها و محدودیت هایی که اعمال می شود برای ترساندن شهروندان نیست گفت: این اعلان ها صادقانه است و چیزی شبیه پیش بینی های هواشناسی است؛ با این تفاوت که در آن نوع پیش بینی، هیچ دخل و تصرفی نیست، اما در پیش بینی شیوع کرونا، تغییر رفتارها بر نتایج آن تاثیرگذار است.

او افزود: روند نزولی فراگیری ثابت کرده که باعث نگرانی است؛ متاسفانه در طرح هایی که اجرا می کنیم و نتایج موفقی دارد، مردم بعد آن مقطع دچار نوعی ساده انگاری در رعایت دستورالعمل ها می شوند و در نتیجه چرخش ویروس از سر گرفته می شود.

معاون کل وزیر بهداشت ادامه داد: شاهد بودیم شیوع بیماری با موارد تک رقمی آغاز شد و امروز بیش از 6 هزار نفر با این بیماری درگیر هستند.

او افزود: موج سرمایی که فردا و پس فردا ایجاد می شود برای ما نگران کننده است، چون تجمع افراد در فضاهای بسته و خودروها باعث افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار حریرچی درباره موج چهارم کرونا

هشدار حریرچی درباره موج چهارم کرونا