مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 21:402021-01-20پزشكي

گزارش نشدن فوت کرونایی طی 3 روز گذشته در کهگیلویه و بویراحمد


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 96 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 29 بیمار کرونایی قطعی و 7 نفر از آن ها در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان می باشند و طی 3 روز گذشته هیچ مورد فوتی بدلیل کرونا گزارش نشده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 96 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 29 بیمار کرونایی قطعی و 7 نفر از آن ها در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان می باشند و طی 3 روز گذشته هیچ مورد فوتی بدلیل کرونا گزارش نشده است.

دکتر پرویز یزدان پناه افزود: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 22 هزار و 799 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی تصریح کرد: از 512 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست های PCR و سریع می باشند حدود 20 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و دنا و بقیه موارد در سایر شهرستان های استان بودند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: با کاهش آمار مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد متاسفانه شاهد سیر نزولی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان هستیم که این روند نگران کننده بوده و آسیب های جدی در پی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش نشدن فوت کرونایی طی 3 روز گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

گزارش نشدن فوت کرونایی طی 3 روز گذشته در کهگیلویه و بویراحمد