مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 20:402021-01-20سياسي

همه واکنش ها به سخنان روحانی در مورد عدم اطلاع نمایندگان از جمع و تفریق!


سخنان تند روحانی در مورد مواضع نمایندگان در مورد لایحه بودجه 1400 با واکنش شدید بهارستانی ها همراه شد.

روحانی چهارشنبه در جلسه هیئت دولت گفته بود: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور در جلسه هیئت دولت با اشاره به سابقه 27 ساله فعالیت خود در دولت و مجلس، گفت: در طول این سالها برای نخستین بار است که چنین ادبیاتی را درمورد لایحه بودجه می بینم و اظهار نظرها امسال متفاوت با همه سال های گذشته بوده است، دلیل آن چیست و چرا؟ دکتر روحانی با تاکید بر اینکه هر دو ما در دولت و مجلس نماینده و وکیل مردم هستیم و مردم از ما همکاری می خواهند، گفت: بودجه جای شعار و ادبیات سیاسی نیست بلکه جای اعداد و ارقام و محاسبه است، من بلد هستم که به همه شعارها پاسخ دهم، اما مردم چنین چیزی را از ما نمی خواهند، مردم بودجه خوب و زندگی و معیشت بهتر می خواهند.

رییس جمهور با بیان اینکه درنظر گرفتن فروش روزانه 2 میلیون و 300هزار بشکه نفت در بودجه 1400 برای این بود که بگوییم تحریم شکست خورده است، گفت: متاسفانه بعضی ها به این موضوع مهم توجه نکردند و متوجه نشدند که منظور ما چیست.

دکتر روحانی افزود: ما با این اقدام به دنیا پیام می دهیم و می گوییم که ترامپ و فشار حداکثری شکست خورده و ما می توانیم 2 میلیون و 300 هزار بشکه در روز نفت بفروشیم اما شما تردید می کنید، ما می گوییم سهم نفت در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه واکنش ها به سخنان روحانی در مورد عدم اطلاع نمایندگان از جمع و تفریق!

همه واکنش ها به سخنان روحانی در مورد عدم اطلاع نمایندگان از جمع و تفریق!