مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 18:402021-01-20سياسي

همگرایی، قطعه ای ضروری برای تکمیل پازل توسعه در ایلام


سامی شهبازی ، رییس خانه مطبوعات استان ایلام، در یادداشت ارسالی خود به ایسنا، به شرح زیر با برشمردن پتانسیل های استان برای توسعه تاکید کرده است بر همه ی نخبگان و مسئولان واجب است تا با همگرایی مسیر توسعه استان را سرعت بخشند.

- استانی هستیم به واسطه سرعت رخدادها و توسعه همه جانبه ای که بعد از انقلاب بابرکت انقلاب اسلامی در ایران اتفاق افتاد، ایلام رفته رفته جایگاه خود را در پازلی بزرگ به نام ایران به دست آورد.

استان ایلام اما خودش نیز یک پازل دارد که باید هر چه زودتر تکمیل شود.

این یادداشتی درباره پازل نیست، هشداری است برای همگرایی تاریخی ما در آغاز قرن جدید ایلام کوچک است، کم جمعیت است، رجل شاخص در سطح ملی به ندرت دارد، برخی از آسیبهای اجتماعی آن از نرم کشوری بالاتر است و ظرفیتهای بالای آن با محرومیتش تطابق ندارد اما در عین حال به اندازه یک کشور امکانات دارد، مرز بین المللی مهم دارد، قطب نفت و گاز غرب کشور است، دامپروری و کشاورزی آن قابل اعتناست، دروازه عتبات عالیات و نقطه ثقل گردشگری مذهبی است و طبیعت خدادادی اش قابل سرمایه گذاری است.

ایلام این همه ندارد را دارد و دارد هایش برای توسعه استان جور نیستند!!! همگرایی مهم ترین وسیله تکمیل شدن پازل ها برای توسعه همه جانبه استان ایلام است که بازیگرانی به شرح زیر دارد: 1) مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همگرایی، قطعه ای ضروری برای تکمیل پازل توسعه در ایلام

همگرایی، قطعه ای ضروری برای تکمیل پازل توسعه در ایلام