مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 17:202021-01-20اقتصادي

افزایش سودآوری برای بازنشستگان کشوری فراهم شد


تفاهمنامه همکاری بین دو شرکت وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری و صندوق بازنشستگی فولاد با هدف تکمیل زنجیره ارزش فولاد در دو مجموعه و افزایش سودآوری برای بازنشستگان دو صندوق، - به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، این تفاهمنامه بین شرکت سنگ آهن مرکزی ایران وابسته به صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت صبا فولاد خلیج فارس وابسته به شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری توسط رضا فلاح مبارکه و سعید بزرگی، مدیران عامل دو شرکت، امضا شد.

مشارکت در تأمین خوراک گندله مورد نیاز کارخانه صبا فولاد خلیج فارس از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، از جمله مفاد این تفاهمنامه است.

افتخاری: سودآوری بیشتر، منافع بازنشستگان هر دو صندوق را افزایش خواهد داد مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این مراسم، امضای این تفاهمنامه را دارای دو جنبه مهم همکاری در دستگاه های زی مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تکمیل زنجیره ارزش فولاد دانست و تاکید کرد: همدلی و همراهی در صندوق های بازنشستگی کشوری و بازنشستگی فولاد می تواند به انتقال دانش و تجربه بین دو طرف و رشد فعالیت ها در حوزه های بازنشستگی و حکمرانی شرکتی کمک کند.

اکبر افتخاری با اشاره به اینکه بالاترین ارزش افزوده در حوزه فولاد زمانی اتفاق می افتد که زنجیره ارزش فولاد را داشته باشیم ، یادآور شد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سودآوری برای بازنشستگان کشوری فراهم شد

افزایش سودآوری برای بازنشستگان کشوری فراهم شد