مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 17:152021-01-20اقتصادي

از 260 تن تخم مرغ تولیدی کمتر از 70 تن تحویل شبکه توزیع می شود


معاون اقتصادی استاندار تهران گفت: در استان تهران 260 تن تولید تخم مرغ داریم اما کمتر از 70 تن تحویل شبکه توزیع می شد و باقی را در بازار با قیمتی بسیار فراتر خارج از شبکه توزیع می کردند که بدون استثناء برای همه آن ها پرونده تشکیل دادیم و تعزیرات حکومتی پیگیر این پرونده ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، حشمت الله عسگری معاون اقتصادی استاندار تهران عصر امروز در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی این جلسه 14 مورد از طرح های مشکل دار شهرستان پردیس مورد بررسی قرار گرفت و تعیین و تکلیف شد.

وی گفت: بخشی از مشکلات این شهرستان مربوط به محیط زیست است و اگر حریم منطقه حفاظت شده اصلاح نشود ادامه توسعه در شهرستان پردیس با این چشم انداز و رشد جمعیتی بالای 4 درصدی در سال امکان پذیر نخواهد بود.

معاون اقتصادی استاندار تهران افزود: بخش عمده ای از مشکلات صنایع در پردیس به استقرار در مناطق حفاظت شده گره خورده و این تغییر در شورای عالی محیط زیست مطرح شده و امیدواریم این نقشه اصلاح و از این حوزه خارج شوند تا بتوانیم به آن ها خدمات بدهیم و اگر نشود کار شهرستان بسیار دشوار می شود و با چشم انداز آینده این شهرستان نمی توان بدون اصلاح آینده خوبی را برای اشتغال و توسعه این شهرستان متصور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 260 تن تخم مرغ تولیدی کمتر از 70 تن تحویل شبکه توزیع می شود

از 260 تن تخم مرغ تولیدی کمتر از 70 تن تحویل شبکه توزیع می شود