مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 16:402021-01-20بين الملل

اشاره مجدد یونان به توسعه مرزهای دریایی؛ گامی که ترکیه اعلام جنگ می داند


براساس توافق با ایتالیا پارلمان یونان امروز، چهارشنبه بررسی ها برای تصویب رسمی توسعه مرزهای دریایی در دریای ایونی یا دریای یونان را آغاز کرد، - اشاره مجدد یونان به توسعه مرزهای دریایی؛ گامی که ترکیه "اعلام جنگ" می داند براساس توافق با ایتالیا پارلمان یونان امروز، چهارشنبه بررسی ها برای تصویب رسمی توسعه مرزهای دریایی در دریای ایونی یا دریای یونان را آغاز کرد، این مساله بار دیگر در را به روی درخواست های توسعه مرزهای دریایی یونان در اژه و مدیترانه شرقی باز می کند که منطقه مورد مناقشه با ترکیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی، در این راستا نخست وزیر و وزیر خارجه یونان گفتند، این مساله ای حاکمیتی برای یونان است.

رسانه های یونانی و ترکیه ای نیز به نقل از کریاکوس متیسوتاکیس، نخست وزیر یونان در اشاره به امکان برداشتن گامی مشابه در مرزهای نزدیکی ترکیه در دریای اژه نقل کردند، توسعه سطح مرزهای غربی دریایی حق یونان است و این همچنین پیامی با این مضمون درباره مرزهای شرقی دریایی دربردارد.

نیکوس دندیاس، وزیر خارجه یونان نیز گفت، کشورش برای توسعه قلمروی آب های منطقه ای اش در شرق جزیره کرت در مدیترانه برنامه ریزی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشاره مجدد یونان به توسعه مرزهای دریایی؛ گامی که ترکیه اعلام جنگ می داند

اشاره مجدد یونان به توسعه مرزهای دریایی؛ گامی که ترکیه اعلام جنگ می داند