مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 16:302021-01-20پزشكي

فوت یک پزشک در سبزوار بر اثر کرونا


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خراسان رضوی گفت: دکتر مسعود ناوی دوست یکی از پزشکان این دانشگاه بر اثر کرونا جان خود را از دست داد و به شهیدان سلامت پیوست.

دکتر محمد باقرزاده در گفت و گو با ایرنا افزود: دکتر ناوی دوست نخستین شهید مدافع سلامت حوزه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار است که در نبرد با ویروس کرونا به خیل شهدای سلامت پیوست.

وی ادامه داد: این پزشک که در بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) جوین خدمت می کرد بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 در بیمارستان بستری شد و پس از تحمل درد و رنج بیماری در سن 46سالگی دار فانی را وداع گفت.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان اینکه سبزوار از نظر شیوع کرونا در وضعیت زرد قرار دارد گفت: طی هفته های اخیر رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم و اصناف کاهش یافته که در صورت تداوم بی توجهی ها روزهای سخت کرونایی باز خواهد گشت.

وی افزود: مرکز آموزشی - درمانی واسعی در سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید 19 در نظر گرفته شده است.

37 مرکز بهداشتی درمانی، 194 خانه بهداشت و 6 بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت حدود نیم میلیون نفری ساکن شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت یک پزشک در سبزوار بر اثر کرونا

فوت یک پزشک در سبزوار بر اثر کرونا