مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 15:302021-01-20سياسي

از مردم عذرخواهی می کنم/ جلسه شورا 2 هفته دیگر تشکیل می شود


رییس شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه مخالف رویه عدم حضور برخی اعضا در جلسات شورای شهر و از رسمیت انداختن این جلسات است، بابت عدم تشکیل جلسات شورا از مردم عذرخواهی کرد.

- از مردم عذرخواهی می کنم/ جلسه "شورا" 2 هفته دیگر تشکیل می شود ایسنا/کرمانشاه رییس شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه مخالف رویه عدم حضور برخی اعضا در جلسات شورای شهر و از رسمیت انداختن این جلسات است، بابت عدم تشکیل جلسات شورا از مردم عذرخواهی کرد.

طیب حیدری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه گزارش عدم حضور برخی اعضای شورای شهر در جلسات آماده شده، گفت: این گزارش فردا(دوم بهمن) به فرمانداری کرمانشاه ارسال می شود.

وی افزود: متاسفانه از 19 جلسه رسمی شورا در دوره هیات رییسه جدید، تنها شش جلسه آن برگزار شده و مابقی جلسات به علت عدم حضور برخی اعضا برگزار نشده است.

رییس شورای شهر کرمانشاه تصریح کرد: اسامی این افراد طی گزارشی آماده شده و به فرمانداری ارسال می شود.

حیدری در خصوص تخلف صورت گرفته در خصوص عدم حضور برخی اعضای شورای شهر در جلسات، گفت: نمی توان این عدم حضور را تخلف محسوب کرد، چرا که علت آن مشخص نیست.

وی افزود: بر اساس قانون زمانی که افراد در جلسات شورا حاضر نشده و یا جلسه را ترک می کنند، در جلسه بعدی شورا در خصوص موجه یا غیرموجه بودن این عدم حضور تصمیم گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مردم عذرخواهی می کنم/ جلسه شورا 2 هفته دیگر تشکیل می شود

از مردم عذرخواهی می کنم/ جلسه شورا 2 هفته دیگر تشکیل می شود