مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 15:302021-01-20سياسي

استقبال باکو از تشکیل کارگروه مشترک کشورهای منطقه حوضه آبریز ارس


معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان از پیشنهاد وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تشکیل کارگروه مشترک کشورهای منطقه حوضه آبریز ارس استقبال کرد.

- معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان از پیشنهاد وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تشکیل کارگروه مشترک کشورهای منطقه حوضه آبریز ارس استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اردکانیان در حاشیه کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و آذربایجان در دیدار شاهین مصطفی یف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان، با اشاره به سابقه 50 ساله کشورهای منطقه حوضه آبریز مشترک ارس، پیشنهاد داد کارگروه مشترک این حوضه آبریز با همکاری کشورهای اطراف این رودخانه شامل ایران، آذربایجان، ارمنستان و ترکیه تشکیل شود که طرف آذربایجانی از این پیشنهاد استقبال کرد.

قرار شد با تشکیل این کارگروه و با حضور کشورهای منطقه، همکاری ها به صورت رسمی در زمینه بهره برداری مشترک از این حوضه آبریز به بحث و تبادل نظر گذاشته شود.

در این دیدار، وزیر نیرو با اشاره به اتخاذ تصمیمات خوب در سفر پیشین معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان به تهران در روز 22 دسامبر گفت: پروتکل مربوط به کمیته فنی مشترک، گام بلندی برای تسریع در اجرای پروژه خداآفرین- قیزقلعه سی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال باکو از تشکیل کارگروه مشترک کشورهای منطقه حوضه آبریز ارس

استقبال باکو از تشکیل کارگروه مشترک کشورهای منطقه حوضه آبریز ارس