مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 15:102021-01-20سياسي

افروغ: حسابرسی از چپاول کننده های بیت المال نهایت عدالت است/ به رییس عدلیه امیدوارم


این که بتوانیم از کسانی که در این سال ها از قدرت دولتی خود سوءاستفاده کرده و رابطه ساختاری قدرت - ثروت را زمینه ای برای چپاول بیت المال قرار داده اند حسابرسی کنیم و اموال را به بیت المال برگردانیم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، عماد افروغ، نماینده ادوار مجلس با اشاره به ابلاغ دستورالعمل اجرای قانون اعاده اموال نامشروع مسئولان از سوی رییس دستگاه قضا، نفس و اصل این کار را ستودنی دانست و گفت: این روش و منش را در سیره نظری و عملی حضرت علی (ع) سراغ داریم.

وی با تشریح وجود این مهم در آموزه های اسلامی، اظهار داشت: عطف به حضور و فشار فوج فوج مردم برای بیعت با ایشان، حصرت امیر در خطبه 3 نهج البلاغه می فرمایند: سوگند به خدایی که دانه را شکافت و جان را آفرید، اگر حضور فراوان بیعت کنندگان نبود و یاران حجت را بر من تمام نمی کردند، و اگر خداوند از علما عهد و پیمان نگرفته بود که برابر شکم بارگی ستمگران، و گرسنگی مظلومان، سکوت نکنند، مهار شتر خلافت را بر کوهان آن انداخته، رهایش می ساختم، و آخر خلافت را به کاسه ی اول آن سیراب می کردم.

آن گاه می دیدید که دنیای شما نزد من از آب بینی بزغاله ای بی ارزش تر است.

و یا در خطبه ی 15 و در مورد غارت بیت المال می فرمایند: به خدا سوگند! بیت المال تاراج شده را هر کجا که بیابم به صاحبان اصلی آن باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افروغ: حسابرسی از چپاول کننده های بیت المال نهایت عدالت است/ به رییس عدلیه امیدوارم

افروغ: حسابرسی از چپاول کننده های بیت المال نهایت عدالت است/ به رییس عدلیه امیدوارم