مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 14:552021-01-20اجتماعي

حضور دانش آموزان در مدارس ایلام اجباری نیست


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام با اشاره به اینکه حضور دانش آموزان در مدارس ایلام اجباری نیست، گفت: مدارس دارای فضای مناسب و کمتر از 50 نفر مجاز به بازگشایی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر ایلام اظهار کرد: کلاس های درس حضوری برای مدارس دارای کمتر از 50 نفر دانش آموز، و کلاس های زیر 10 نفر و آن هم پس از تایید دانشگاه علوم پزشکی و در فضای مناسب و صرفاً برای پایه اول و دوم ابتدایی و دروس عملی هنرستان ها و با رعایت کامل پرتکل های بهداشتی قابل برگزاری است.

وی تصریح کرد: در این خصوص هیچ اجباری وجود نداشته و اولیاء برای حضور ویاعدم حضور فرزندان خود در مدرسه مختار هستند و هیچ مسئولی حق ایجاد اجبار منهای شرایط وصف شده را ندارد.

معاون استاندار ایلام بیان کرد: در صورتی که مدرسه ای نسبت به اجبار دانش آموزان به حضور در کلاس و یا برگزاری کلاس برای سایر پایه های تحصیلی اقدام کرد، اولیاء می توانند مراتب را به بازرسی استانداری و فرمانداری ها گزارش کنند.

بسطامی افزود: آموزش وپرورش باید لیست مدارس کمتر از 50 نفر به دانشگاه علوم پزشکی ارسال تا دانشگاه تاییدیه برگزاری کلاس ها را ابلاغ کند، در غیر این صورت مدارس مجاز به فعالیت آموزشی حضوری نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانش آموزان در مدارس ایلام اجباری نیست

حضور دانش آموزان در مدارس ایلام اجباری نیست