مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 14:052021-01-20اقتصادي

سد رمشت در رونق و توسعه منطقه موثر است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: سد رمشت می تواند در رونق و توسعه این منطقه نقش مهمی ایفا کند و امید است، پروژه طی چند هفته آینده اتمام و به فاز بهره برداری برسد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: سد رمشت می تواند در رونق و توسعه این منطقه نقش مهمی ایفا کند و امید است، پروژه طی چند هفته آینده اتمام و به فاز بهره برداری برسد.

آرش آریانژاد در جریان بازدید از پروژه سد رمشت و تقدیر و قدردانی از عوامل اجرایی این پروژه، اظهار کرد: با تعاملات و همکاری های صورت گرفته در چند ماه اخیر، پیشرفت قابل توجهی را در این پروژه شاهد بوده ایم و مبرهن است که این پیشروی حاصل زحمات افرادی متخصص، دلسوز و با تعهد بوده است.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حاکم بر جامعه، بیان کرد: با توجه به اعمال تحریمها، مشکلات عدیده ای در حوزه عمران و تولید بوجود آمده که سد سازی نیز بعنوان یک پروژه عمرانی از این قاعده مستثنی نبوده است.

آریانژاد با بیان اینکه سد رمشت می تواند در رونق و توسعه این منطقه نقش مهمی ایفا کند، ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه شاهد پیشرفت چشمگیری در مراحل احداث این سد هستیم و امید است پروژه طی چند هفته آینده اتمام و به فاز بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد رمشت در رونق و توسعه منطقه موثر است

سد رمشت در رونق و توسعه منطقه موثر است