مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 14:002021-01-20پزشكي

چند راهکار ساده برای کاهش استرس


در این مطلب، چند راهکار ساده به منظور کاهش استرس ارائه شده است که می تواند بسیار مفید باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، احساس استرس می کنید؟ استرس یکی از معضلات جامعه امروز است که برای کاهش آن نیز راهکارهایی وجود دارد و کافی است ده دقیقه وقت بگذارید و یکی از فعالیت های زیر را امتحان کنید و با انجام این فعالیت ها سطح استرس خود را کاهش دهید.

ورزش کردن یکی از فعالیت های کلیشه ای برای کاهش استرس ورزش کردن است چرا که ورزش باعث می شود که بدن فرد هورمون های خوبی مانند اندورفین را ترشح کند که این موضوع می تواند به او کمک کند تا استرس های کمتری داشته باشد.

استرس می تواند به صورت ناخودآگاه باعث سفت شدن عضلات شود که ممکن است ورزش به فرد کمک کند تا استرس خود را کاهش دهد که نیازی نیست این تمرین کردن کامل باشد چرا که فرد می تواند در اطراف منزل خود قدم بزند، بدود و یا در اینترنت نحوه انجام یوگا را مشاهده کند و آن را انجام دهد تا به کاهش استرس خود کمک کند.

برنامه ریزی نوشتن لیست کار ها یا استراتژی مدیریت زمان می تواند به شما کمک کند تا روی هر کاری تا پایان انجام آن تمرکز کنید.

به راحتی بنشینید و هر آن چه برای انجام کار نیاز دارید را به صورت مرحله ای بنویسید و آن چه که باید ابتدا انجام شود را اولویت بندی کنید و مواردی را که می تواند به زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند راهکار ساده برای کاهش استرس

چند راهکار ساده برای کاهش استرس